Ett stort fönster ca 110*130 i badrummet. Valet står mellan
kakellist i färg typ Genesin Sandstone
Gerade plattor runt om, extra arbetskostnad ca 1 dags jobb för 1-2 personer. Pris minst 6000 kr extra.
Är det värt det?
Fönstret är placerat bredvid handfat och kommod och kommer användas för avlastning och lägga värmetyg på, vid hårstyling
Gerade plattor runt om, extra arbetskostnad ca 1 dags jobb för 1-2 personer. Pris minst 6000 kr extra.
Är det värt det?
Fönstret är placerat bredvid handfat och kommod och kommer användas för avlastning och lägga värmetyg på, vid hårstyling
Ett ytterligare alternativ är ju att visa änden på plattan också
Han verkar vara bra på sin sak en så länge. Vet vad han pratar om i alla fall.
Bilder på hur det upplevs på plats underlättar för att få vettiga svar.K Karriärmamman skrev:Ett stort fönster ca 110*130 i badrummet. Valet står mellan
Är det värt det?
Har ingen bättre bild än dennaK Karriärmamman skrev:Ett stort fönster ca 110*130 i badrummet. Valet står mellan
Är det värt det?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Fönstersmyg på ca 10-12 cm djup och det är kanten som skapas utåt som jag funderar över.
Naturligtvis.K Karriärmamman skrev:
Det blir faktiskt riktigt snyggt med hörnlister också. Sedan undrar jag hur långsamt de tänker jobba. En hel dag extra för kanske två personer. 16 h! Kan varna för att de är lite osäkra och vill att du betalar deras skolgång i konsten att ställa in kapen på 45 grader.
Jag har också funderat över det. List är billigare och mer hållbart. Vi använder fönstersmygen till alt möjligt, allt från att trädgårdsredskap medan man tvättar sig till att en en blomma där.Intet skrev:
Visa era fönsterlösningar med granitkeramik!
Klicka här för att svara