1 823 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Vart köpa reservdelar till ett kinesiskt spa-bad
Hej!
Först och främst vill jag bara tydliggöra att spa-badet ingick när jag köpte huset, så jag kan inte skylla mig själv
Det är så att jag har ett spa ifrån JNJ-spas, där jag behöver byta ut några jetar då de spruckit och börjat läcka. Har kontaktat tillverkaren minst 5 gånger utan att de svarar.
Hur ska jag göra? Vill helst inte skorta spat då det fungerar väldigt bra annars.

Först och främst vill jag bara tydliggöra att spa-badet ingick när jag köpte huset, så jag kan inte skylla mig själv

Det är så att jag har ett spa ifrån JNJ-spas, där jag behöver byta ut några jetar då de spruckit och börjat läcka. Har kontaktat tillverkaren minst 5 gånger utan att de svarar.
Hur ska jag göra? Vill helst inte skorta spat då det fungerar väldigt bra annars.
Hobbyelektriker
· Stockholm
· 385 inlägg
Äh du får skylla dig själv när du köper ett hus med kina spa! 
skämtåsido, kan vara kaotiskt att tom. Hitta prylar till amerikanska spa’n, fick vänta läääänge på en värmare..
skämtåsido, kan vara kaotiskt att tom. Hitta prylar till amerikanska spa’n, fick vänta läääänge på en värmare..
Hahah, det var svaret jag fick i nästan alla poolbutiker i stan: Skyll dig själv.R Robin Lindberg skrev:
Ok, i just mitt Spa så är alla delar Balboa förutom just plastbaljan (ink. jetsen och rören). Dessa är inga problem att hitta. Så blir nog även lätt att sälja delarna (för en tiondel av nypriset) när jag sågar ner Spa:t i bitar i framtiden.
Den såg väldigt lustig ut ja!Ulltand skrev:
En sån här kanske? https://www.proffsmagasinet.se/vvs-...2055-tackbricka-med-tatningar-o-43-mm-2363764
Men det kanske finns bättre grejer att plugga med?
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Pris matjord i Sörmland + köpa vart?
Priser, Kalkyler, Fastighetsskatt m m. -
Köpa ett hus med ett olovligt förråd (svartbygge)
Köpa & Sälja hus -
Planhyvlad möbeltorr furu, vart kan man köpa det?
Möbelsnickeri -
Vad heter denna typen av bricka och vart kan jag köpa fler? - Lätt akut.
Solceller, Solfångare, Solenergi -
Vart köpa reservdelar till Norlett snöslunga?
Verktyg & Maskiner