13 243 läst ·
9 svar
13k läst
9 svar
Vart köpa hörnbadkar?
Vi är ute efter ett hörnbadkar utan bubbel (OBS!) och jag vet inte vart jag ska leta nånstans! Mitt drömbadkar är ett IFÖ Caribia, dock är inte priset någon dröm, 11 000 går det lös på. Har hittat någon billigare variant från Neptun, sedan faller priset och det blir då fråga om plastbadkar för ett par, tre tusen, jag inbillar mig att emaljerad plåt är bättre. Nån expert här kanske vet vad man bör ha för material i karet, emaljerad plåt eller plast? För- och nackdelar med respektive? Finns det någon billigare variant av hörnbadkar i plåt (typ inget märkeskar) och vart köper jag då det? Tips önskas!
Kolla på www.sigro.se där har vi köpt en hel del badrums saker. Eller gå helt sonika ut till företagen och pruta. Det finns ett bra ställe i stadshagen på kungsholmen där jag tror man kan pruta lite.
Annars har K-rauta egna märken om man inte är så beroende av fabrikatet som prismässigt verkar vettiga. ;D
Annars har K-rauta egna märken om man inte är så beroende av fabrikatet som prismässigt verkar vettiga. ;D
Thomas_P skrev:
Fast här var ju grejen att jag inte ville ha något bubbel, blås eller vad du nu vill kalla det alls! Alltså ett vanligt hederligt emaljerat plåtbadkar fast det ska råka stå i ett hörn.
Klicka här för att svara