Robert_Maria #1 Medlem · Västmanland · 2 229 inlägg 17 aug 2006 21:40 Robert_Maria Medlem Västmanland 2 229 inlägg 17 aug 2006 21:40 #1 Det kanske är lite sent att be om råd och dåd eftersom köket håller på att byggas i detta nu (dagtid ). Vi vill ändå passa på och höra oss för om synpunkter. http://husihelvete.blogspot.com/2006/08/kket.html
Det kanske är lite sent att be om råd och dåd eftersom köket håller på att byggas i detta nu (dagtid ). Vi vill ändå passa på och höra oss för om synpunkter. http://husihelvete.blogspot.com/2006/08/kket.html