11 518 läst ·
29 svar
12k läst
29 svar
Vart hitta plastvred med mutter i?
Ja, det är skit att behöva bo i storstad o ha allting nära inpå sig...hantverkare1 skrev:
Edit: på jobbet köper vi stora mängder härifrån..... det kanske går att googla vidare utifrån deras artnr....bara en långsökt tanke.... LÄNK
Redigerat:
Närmaste lantmännen (Uddevalla?) borde väl kunna skramla fram en sådan? Men det kostar ungefär dubbelt såmycket som man vill betala + moms...
Annars har du ju traktormeckat på Orust, Olssons i Ellös - de borde ha?
Annars har du ju traktormeckat på Orust, Olssons i Ellös - de borde ha?
P
p.lundgren
Husägare
· Värmlänning vilse i Storstockholm
· 750 inlägg
p.lundgren
Husägare
- Värmlänning vilse i Storstockholm
- 750 inlägg
Google-fu egenskapen att snabbt besvara vilken fråga som helst med hjälp av Google (eller någon annan internetresurs).hantverkare1 skrev:
Jag inser så här i efterhand att mitt inlägg kan uppfattas som lite spydigt mot dig. Det var inte tanken utan jag försökte lite halvlustigt peka på att tre andra gett dig ungefär samma svar medan jag skrev mitt.
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Mja, har 6 mil till Göteborg.Remne skrev:
Det jävliga är att jag varit i Gbg hela veckan och trodde jag skulle slippa idag😄
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Jag skulle ha en fyrkantig mutter för nått år sedan, tror det finns en tråd här om det också.pär h skrev:
Fick då tips om Wiberger och eftersom jag när jag läste inlägget var ca 200 m ifrån dom så åkte jag dit och bankade på.
Blev i princip utskälld och idiotförklarad att jag hade mage att tro att jag kunde komma dit och tro att dom hade tid/lust/intresse av en så liten affär.
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Aha!p.lundgren skrev:Google-fu egenskapen att snabbt besvara vilken fråga som helst med hjälp av Google (eller någon annan internetresurs).
Jag inser så här i efterhand att mitt inlägg kan uppfattas som lite spydigt mot dig. Det var inte tanken utan jag försökte lite halvlustigt peka på att tre andra gett dig ungefär samma svar medan jag skrev mitt.
Jag tolkade det inte spydigt!
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Jag fick tag i det jag skulle, av en ren slump.
Var inne och hämtade ut ett hjul hos cykelhandlaren och då såg jag att han hade en hel "skrotlåda" med olika vred och annat smått och gott. Fick köpa 4 st till det facilia priset av en en kanellängd.
(Fick dom gratis men det ligger ett bageri precis bredvid)
Var inne och hämtade ut ett hjul hos cykelhandlaren och då såg jag att han hade en hel "skrotlåda" med olika vred och annat smått och gott. Fick köpa 4 st till det facilia priset av en en kanellängd.
(Fick dom gratis men det ligger ett bageri precis bredvid)
Medlem
· Värmlands län
· 2 899 inlägg
Ser ut som om det vore läge att ta en titt på Hornbach vid nästa tillfälle ett passeras.
Senast jag var på Hornbach berömde jag dom för initiativet att ta in dessa prylar i sitt sortiment. Killen jag pratade med sa att det kommer mer saker i stil med detta, jag passade på att ge lite önskemål om bla t-tracks. Det står alltid nån där vid "godishyllan" och rotar bland prylarna så jag antar dom säljer en del i alla fall.
Klicka här för att svara