Jag har en Nordgro dörr idag som jag gillar men nu när jag försöker att gå in på www.nordgro.se för att se utbudet så verkar den vara nere, har de blivit uppköpta eller liknande?
Nordgro Dörrleverantören AB

//ToAl
 
Diplomat Norge AS skal videreutvikles langs de linjer som har vært fulgt i lengre tid. Diplomatdörrar AB ble fusjonert med salgsselskapet Nordgro AB pr. 01.01.2005, og Diplomat Danmark AS vil bli vurdert etablert i løpet av 2005.
Källa: http://www.diplomat.no/pdf/Diplomat_Ytterdorer_2005.pdf
 
Tackar, då var det som jag trodde.
Konstigt att dom dödar Nordgro sidan utan en hänvisning.

//ToAl
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.