Medlem
· Blekinge
· 12 249 inlägg
Medlem
· Blekinge
· 12 249 inlägg
Ja, det finns kabel och uttag i vattenutloppet.
Medlem
· Blekinge
· 12 249 inlägg
Ingen aning hur dom tänker. Dom måste ju demontera uttaget från sladden varje gång dom byter växthus i utställningen.
Man har väl helt enkelt bara släppt ner en skarvsladd i stupröret för man tyckte det var praktiskt och snyggt istället för att den skulle hänga lös?
Det ser ut att vara inomhus, så risken att det skulle rinna vatten där är väl obefintlig?
Det ser ut att vara inomhus, så risken att det skulle rinna vatten där är väl obefintlig?
Ja vi får hoppas att uttaget åker ut innan växthuset gör det...pfff, finns fôlk te allt...
Medlem
· Blekinge
· 12 249 inlägg
Tekniskt är det inget problem, allt är inomhus. Och då förutsätter jag att det inte är bara vanlig lampsladd som användes.
Risken är dock att hugande spekulanter ser detta och tycker att det är en bra ide som kan användas sedan där hemma.
F ö förstår jag inte vitsen. Växthuset måste ju matas någon annanstans ifrån. Vad ska man ha denna vidarekoppling för?
Eller är det kanske så (som Gud förbjude) att detta är inmatning till växthusets innerbelysning med omvänd användning av hona/hane?
Risken är dock att hugande spekulanter ser detta och tycker att det är en bra ide som kan användas sedan där hemma.
F ö förstår jag inte vitsen. Växthuset måste ju matas någon annanstans ifrån. Vad ska man ha denna vidarekoppling för?
Eller är det kanske så (som Gud förbjude) att detta är inmatning till växthusets innerbelysning med omvänd användning av hona/hane?
Klicka här för att svara