Jag vill bara tipsa andra om att lägginstruktionen som följer med golvet inte stämmer, man kan INTE som
anvisningen säger sätta fast en planka och sedan nästa för att sedan slå in den sista plankan till vänster så att de går ihop. Det kanske fungerar på några av plankorna men inte alla då golvet greppar så bra att det är nästan omöjligt att slå ihop dem utan att skada golvet i kanten.
Det du måste göra är att sätta ihop hela raden och sedan klicka i hela på en gång, jag har fått detta bekräftat av personal på K-rauta efter att jag förstört flera plankor och varit nära att riva upp hela s***en.
Annars så fungerar golvet ok.
anvisningen säger sätta fast en planka och sedan nästa för att sedan slå in den sista plankan till vänster så att de går ihop. Det kanske fungerar på några av plankorna men inte alla då golvet greppar så bra att det är nästan omöjligt att slå ihop dem utan att skada golvet i kanten.
Det du måste göra är att sätta ihop hela raden och sedan klicka i hela på en gång, jag har fått detta bekräftat av personal på K-rauta efter att jag förstört flera plankor och varit nära att riva upp hela s***en.
Annars så fungerar golvet ok.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 714 inlägg
Låter som den parkett Hornbach säljer för 179kr/kvm.
Riktigt jobbigt att få ihop.
Riktigt jobbigt att få ihop.
Hmm jag som tänkte köpa detta och lägga det där det är 9*7,5 m med längden där det är 9 m
Blir till att finna några polare att klicka i golvet låter det som
Jag har inte hittat maximal läggstorlek. Skiljer sig det mellan olika fabrikat?
Friskrivningen för miljön visar att de har en bra jurist...
Men jag gissar att naturlagarna påverkar alla trägolv lika
Eller Finns det något golv som klarar temp och fuktvariation bättre än andra?
Blir till att finna några polare att klicka i golvet låter det som
Jag har inte hittat maximal läggstorlek. Skiljer sig det mellan olika fabrikat?
Friskrivningen för miljön visar att de har en bra jurist...
Men jag gissar att naturlagarna påverkar alla trägolv lika
Eller Finns det något golv som klarar temp och fuktvariation bättre än andra?
Klicka här för att svara