36 524 läst ·
35 svar
37k läst
35 svar
Varning för sveriges bästa dammsugare!
Ja, jag måste tyvärr instämma i varningen, både handtaget och munstycket (eller vad "golv"-delen kallas) har nu pajat på vår och det är inte konstigt att det gått sönder för det är tunn klen plast, sämsta j-vla smäcket ,10 gånger värre än billigt jula-kina-smäck rent ut sagt. När det nu gått sönder och fallit i småbitar och man ser hur illa gjort det är så är jag mer förvånad över att det hållit så länge som det gjort. Å nu är dammsugaren 3,5 år också så nån garanti kan man antagligen se sig i himlen efter. Nothing sucks like Electrolux. Tacka vet jag min 25 år gamla siemens som numera är slitvarg i snickeriet, den bara tickar och går och den har varit med om hårda tag.
Ja, föga trodde vi konsumenter att Electrolux när de sa att det var den tystaste dammsugaren av alla, menade att den var helt knäpptyst för man kan inte använda skiten.....
Ja jag ska i alla fall ta den till en electrolux servicebutik och se om de skäms tillräckligt för att ta det på goodwill.
Ja, föga trodde vi konsumenter att Electrolux när de sa att det var den tystaste dammsugaren av alla, menade att den var helt knäpptyst för man kan inte använda skiten.....
Ja jag ska i alla fall ta den till en electrolux servicebutik och se om de skäms tillräckligt för att ta det på goodwill.
Jag har just fått slänga en av deras dyrare modeller efter precis drygt två år. Då har delar på handtag och munstycke fallit av då och då och sen dog den helt. Skräp. Och eftersom det finns många märken att välja på är det ju lätt att bojkotta Electrolux rakt av.
Sambon tog vägen förbi elgiganten där vi köpt den, men där var det kalla handen direkt, som väntat. Jag ska stanna till vid en electrolux servicebutik när jag har vägarna förbi och se om det finns någon som helst moral kvar där.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden