peternicklas
phl skrev:
Precis, för mig är Paypal inget problem då jag lätt kan ta ut pengarna genom andra köp från utlandet.
Ja och PayPal ägs väl av Ebay! Sedan kan du lätt få dina pengar till ditt vanliga konto.

Daniel78 skrev:
Koppling?, jooo.. en liten.. ebay köpte Tradera för flera år sedan, som nu mera heter Ebay Sweden AB :)
Ebay försökte lansera en svensk sida, men Tradera var för starkt varumärke så de köpte helt sonika upp Tradera.

ebay.se finns, men är bara en "framsida" för ebay.com i stort sett.

Finns säkert ett stort incitament för Ebay att försöka styra om från Tradra till ebay.se.
Skulle inte bli helt förvånad om dom börjar köra parallellt ett tag med ebay som front-end till Tradera för att succesivt fasa ut tradera.

Tradera kan de kasta i morgon om de frågar mig. Ebay är tusen gånger bättre på alla punkter.

är inte den diskussionen lite of topic och borde ligga i en egen tråd?
sen att jag inte gillar paypal pga att dom stjäl användarnas pengar är ju en annan sak

ikeo skrev:
är inte den diskussionen lite of topic och borde ligga i en egen tråd?
sen att jag inte gillar paypal pga att dom stjäl användarnas pengar är ju en annan sak
Att dom tar en avgift för säljaren är väl OK, dom måste väl åxå tjäna pengar.... Som köpare är det ju "gratis"...

peternicklas
Ser inte ut att vara mångs rätt på den. 9450.jpg Här är ett original och 125 mm klinga. 115 finns inte på Hilti.se

Stickproppen är ju inte ens hel, ena stiftet saknas.

Hahaha. Det har du rätt i. Det såg jag inte. Dags för en anmälan till Tradera?!

Såg också den annonsen och jag tyckte den såg skum ut.

Den var lite rolig. Skick nytt/oanvänt, men ändå en stickkontakt som saknar ett stift och en Hilti logga med en skum vit fläck under. :D

Någon mer än jag som anmält? Auktionen är fortfarande kvar.

Jag har men ibland är dom sega. Dom förlorar ju pengar på att ta bort annonser så det kanske inte är nån prio på det.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.