Ruttenrot Ruttenrot skrev:
Rent spontant så tycker man att det är märkligt att någon fortfarande handlar vitvaror på Ikea. Whirlpool, som tillverkar åt IKEA, är skräp! 2700 låter dessutom dyrt för en Whirlpool. Rekommenderar en anmälan till ARN. Enkelt gjort på nätet
Finsmakare är iallafall E-lux sen är det ju helt möjligt att det också är skräp.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.