Hej,

Jag vill egentligen bara varna för Crawford garageport. Det är inte själva porten eller återförsäljaren jag har haft problem med utan Crawford. Jag la beställning 7 februari och återförsäljaren var tydlig med att det kommer ta lite mer än 6 veckor. Efter 9 veckor fick jag besked att återförsäljaren fått porten men inte skensystemet. Och det är nu det verkligen börjar. Crawford har varit helt oförmögna att på 6 veckor hosta fram skensystemet. Återförsäljaren får ingen info från Crawford, utan ger uppgivet mig "fabrikschefens" nummer. Fabrikschefen ljuger 5 ggr för mig. "Vi ska hitta det borttappade skensystemet", "Jag tar tag i det nu", " vi tillverkar nytt skensystem imorgon", "jag har engagerat en kollega som ska hjälpa dig". Fjärde gången jag ringde kom han inte ens ihåg mitt problem så hur ska de nånsin kunna lösa det då? Det skulle ta lite mer än 6v och nu har det gått 16v.

Jag har aldrig som kund blivit så dåligt bemött, vill därför varna andra. Tillverkare som dessa förtjänar inte oss som kunder.

\

Magnus

• Gilla
stefancrs och 1 till
  • Laddar…
UPPDATERING

Jag gav till slut upp. Ytterliggare en person på "fabriken" engagerades och la en order 11 juni. Nu ytterliggare 2 månader senare kan återförsäljaren inte få en uppdatering på status och de två personerna på fabriken svarar inte på tilltal. Ordern är cancellerad. 7 februari - 14 augusti, ett flertal telefonsamtal och sms = ingen garageport, snacka om horribelt skött!

• Gilla
karlbrutal och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.