Se nedan om Boxer

http://arbetarbladet.se/nyheter/gav...are?articleRenderMode=article_full_discussion

Detta förvånar mig inte alls!
Boxer är ett skumraskföretag, och det bekräftas ju i och med att inte ens informationschefen vet om att de är ute och "mäter".
Jag har sagt upp mitt ab. hos dem för de lurade på mig en "inspelningsbar HD-box" som inte alls gick att spela in på. De luras även med retursedlar etc. när man ska skicka tillbaka (fel adress). De vägrar även att medge när de har gjort fel etc. De svarar inte på deras mailtjänst, och kön till telefontjänsten är absurd.
ps jag har anmält dem till konsumentverket, jag har gjort två anmälningar mot dem ds
Watch out för boxer.

Jag har faktiskt aldrig haft några bekymmer med Boxer, gått hyfsat snabbt att ta mig fram till kundtjänst de gånger jag behövt det. Köpte en HD-box som de släppte härom nyssens som var precis värdelös men det var inga bekymmer alls att skicka tillbaka och få pengarna tillbaka. Kundtjänst var väldigt förstående och tilmötesgående över att jag var missnöjd med boxen. Men jag kanske haft tur bara..

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.