Jag har själv jobbat som säljare åt två konkurrenter till det nämnda företaget men vet att de jobbar rätt lika när det gäller just försäljningsdelen. Du har givetvis rätt att ta del av det inspelade samtalet, eller rättare sagt, det muntliga kontraktet. 14 dagars ångerrätt gäller och har den tiden utgått pg.a. att inte de hör av sig, då är det egentligen inte din huvudvärk. När man säger upp ett abonnemang så hamnar man hos en särskild avdelning som brukas kallas för "Save" eller liknande, och de har betydligt bättre erbjudanden/större befogenhet än de som "bara" sitter med kundservice, fakturafrågor eller liknande (just för att de ska kunna rädda företaget för att bli av med en kund). Om du har fler frågor så svarar jag gärna efter bästa förmåga.