Funderar på att ta Canal Digitals multiabonnemang för IPTV. Hur funkar det rent kopplingsmässigt?
Kopplar får man flera boxar som man kopplar in i befintliga bredbandsuttag?
Har Fiber, och ett skåp i hallen där jag kan skicka ut signaler till olika rum i huset.
Hoppas nån förstod vad jag menar..