Har läst på lite om Nordisk Spa, och därefter beslutat mig för att välja annan återförsäljare..
Inte minst efter varningen om analkande konkurs från 2014 och framåt..

Jag är ute efter ett runt bad, gärna i prisklass 30 000kr..

Kravet är att det ska rymmas minst 4pers och ha belysning!

Kan någon tipsa om ett bra bad, eller en pålitlig leverantör?

Såg att Bauhaus säljer sitt "Cameruge" bad för 29900:- , nedsatt med 10-20,000 om jag inte minns fel , de lär inte gå i konken i allafall;) sen vet jag inte hur kvalitén är.

Med vänlig hälsning, fremax

Bra pris, fast camarguen är väl den fyrkantiga modellen? :)

Såg att HF Trading har en juste modell under 30 000.. med fria sittplatser (inte säten dvs)

Oj jag som inte var uppmärksam ! Som du säger är den fyrkantig :)

Med vänlig hälsning, fremax

Hugo Åkerstedt skrev:
Har läst på lite om Nordisk Spa, och därefter beslutat mig för att välja annan återförsäljare..
Inte minst efter varningen om analkande konkurs från 2014 och framåt..

Jag är ute efter ett runt bad, gärna i prisklass 30 000kr..

Kravet är att det ska rymmas minst 4pers och ha belysning!

Kan någon tipsa om ett bra bad, eller en pålitlig leverantör?
Dom har redan gått i konkurs :
http://www.solidinfo.se/foretag/optim-ab

Men baden säljs fortfarande.....

johanmarsta : Var hittar du att det ska vara tillverkat i Danmark?
I beskrivningen står det (min kursivering): "Observera: Camargue utomhusspa är en kontrollerad kvalitetsprodukt som helt och hållet tillverkats av de allra finaste nordamerikanska komponenter." vilket ju kanske inte heller är sant då....:x

HasseTeknik skrev:
johanmarsta : Var hittar du att det ska vara tillverkat i Danmark?
I beskrivningen står det (min kursivering): "Observera: Camargue utomhusspa är en kontrollerad kvalitetsprodukt som helt och hållet tillverkats av de allra finaste nordamerikanska komponenter." vilket ju kanske inte heller är sant då....:x
Jag påstår inte det ,det är bauhaus (som fått info från denform) som säger det .

Denforms bad,som säljs som denform och under bauhas vingar tillverkas här: http://www.sunspa.cn

kan ju också vara så att delarna, tex kontrollpanelen ex. är från nordamerika.. men det byggs ihop i kina ;)

känns som bauhaus runda modell för under 40k är mest prisvärt i klassen än så länge!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.