Hej, måste byta varmvattenberedare och tänkte välja en med lite "framtidssäkerhet", alltså möjlighet att kombineras med någon form av solfångare.
Senaste tråden jag hittade på forumet om saken var från 2008, och det kanske har hänt en del sen sist.
Vad gäller i dagsläget, och finns det några tecken på vilken typ av solfångeri som kommer att gälla framöver? Vad ska min vv-beredare kunna för att vara så kompatibel som möjligt med solfångeri - nu och i framtiden?