Hej.
Vårt kallvatten (i köket) får man ibland, inte alltid) vänta på. Vrider man på fullt kallt så kommer det varmvatten i 5-15 sekunder. Inte hett men varmt. Mysko, tycker jag.
Frågan är vad det kan bero på? Ligger rören för tätt eller vad?
(Frågan är kanske lite för generell att svara på men jag prövar ändå

)