... från Solentek AB - någon som har någon erfarenhet eller tankar att dela med sig ?

... jag råkar nämligen ha ett pumphus i två våningar - liten gäststuga ovanpå en jordkällarliknande pjäs i betong.

Bara lyfta av stugan och sätta dit Solveig (eller bygga själv)

Men rent principiellt - fungerar det bra att ha värmesystemet i en stuga/garage/uthus ?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.