... från Solentek AB - någon som har någon erfarenhet eller tankar att dela med sig ?
... jag råkar nämligen ha ett pumphus i två våningar - liten gäststuga ovanpå en jordkällarliknande pjäs i betong.
Bara lyfta av stugan och sätta dit Solveig (eller bygga själv)
Men rent principiellt - fungerar det bra att ha värmesystemet i en stuga/garage/uthus ?