Hej allesammans
Har märkt att värmeslingorna gällande golvvärme i halva vardagsrummet inte fungerar.
Tittar på styrdonet, som sitter löst.
Ska det se ut på detta vis?
Vad kan man själv göra åt detta?
Tack på förhand
Har märkt att värmeslingorna gällande golvvärme i halva vardagsrummet inte fungerar.
Tittar på styrdonet, som sitter löst.
Ska det se ut på detta vis?
Vad kan man själv göra åt detta?
Tack på förhand
Produkter som diskuteras: "Värmeslingor"
Termiska avfuktare
En termisk avfuktare använder en värmeslinga för att värma luften och sänka den relativa fuktnivån i luften. Varmare luft kan bära mer fukt än kall luft och det är först över 60% relativ fuktighet det börjar bli risk för
Läs mer
Prova med att trycka ner donet, det är snäppfäste på det. Vill den inte sitta kvar, kan du på något sätt se till med vad som helst att den blir kvar på plats. ( tejp fungerar inte, töjer sig ) Händer rätt som oftast på den modellen.
Klicka här för att svara



