E elsa2 #1 Medlem · 16 inlägg 23 jan 2004 20:39 elsa2 Medlem 16 inlägg 23 jan 2004 20:39 #1 Nibe vs IVT. Skall värma ett hus på 250m² med bergvärme. Vilken av dessa värmepumpar skall man välja?
Nibe vs IVT. Skall värma ett hus på 250m² med bergvärme. Vilken av dessa värmepumpar skall man välja?
KarlXII #2 Medlem · 3 348 inlägg 23 jan 2004 21:51 KarlXII Medlem 3 348 inlägg 23 jan 2004 21:51 #2 Här har du lite kött på benen, Elsa. http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=VVS;action=display;num=1074884794
Här har du lite kött på benen, Elsa. http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=VVS;action=display;num=1074884794