Trycker min pump in värme i plattan, tycker jag har det varmt här.
 
  • Bosch värmepumpens display visar utomhustemperatur "Ute GT2 17,6°".
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Värmepumpens kontrollpanel visar "Framledn. värme GT1 27,9°" och "22,4°" på en Bosch-enhet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Värmepumpskontrollpanel med temperaturdisplay som visar 'Framledn. värme GT1 27.9°'.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
P
M migge1 skrev:
Trycker min pump in värme i plattan, tycker jag har det varmt här.
Ser så ut
Det finns en funktion för sommarvärme och slippa kalla golv eller källare
 
electroluxaren skrev:
Ser så ut
Det finns en funktion för sommarvärme och slippa kalla golv eller källare
Känns ju dumt nu med dessa elpriser, bor i söder.
Vet du vilken meny man hittar den i?
 
P
M migge1 skrev:
Känns ju dumt nu med dessa elpriser, bor i söder.
Vet du vilken meny man hittar den i?
Nä jag glömmer hela tiden och fuskar varjegång med bruksen
 
electroluxaren skrev:
Nä jag glömmer hela tiden och fuskar varjegång med bruksen
electroluxaren skrev:
Nä jag glömmer hela tiden och fuskar varjegång med bruksen
Ok, typiskt ju. Jaja, snart höst igen ju.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.