R Rebeka skrev:
Vad menar du, skulle han avstå från servicen, är det en seriös instalatör?
Han kanske är upptagen varje gång du försöker få hjälp?
Om han är seriös eller inte kan inte jag svara på.
 
useless useless skrev:
det känns ändå osannolikt att Comfort skulle göra nånting för under 200 000:-
Sant, jag har nog fel i mitt antagande. Men handhavande manual måste ju ändå ha överlämnats får jag antaga (kan ha fel igen). Där brukar det ju stå vad det är för något man köpt ?????
 
Om man inte vet vad man köpt, kan man då bedöma om den var ny eller begagnad?
 
K krambriw skrev:
Sant, jag har nog fel i mitt antagande. Men handhavande manual måste ju ändå ha överlämnats får jag antaga (kan ha fel igen). Där brukar det ju stå vad det är för något man köpt ?????
Hittade dokumentation på min pump, det är Comfort zone, RX95 SCOP
 
Det är ett mycket bra fabrikat! Den modellen används ofta vid uppgradering från enklare modeller. Du har nu fått en värmepump med modern teknik och en kraftfullare kompressor som troligen minskar din totala elförbrukning
 
K krambriw skrev:
Det är ett mycket bra fabrikat! Den modellen används ofta vid uppgradering från enklare modeller. Du har nu fått en värmepump med modern teknik och en kraftfullare kompressor som troligen minskar din totala elförbrukning
det tror jag att den är bra, jag klagar inte på vp utan på fakturakostnad som är utanför offerten
 
Ja, ja, det är väl utrett nu, det var bara lite pluspoäng för att du valt den pumpen
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.