1 309 läst ·
36 svar
1k läst
36 svar
Värmepump installation
Det är ett mycket bra fabrikat! Den modellen används ofta vid uppgradering från enklare modeller. Du har nu fått en värmepump med modern teknik och en kraftfullare kompressor som troligen minskar din totala elförbrukning
det tror jag att den är bra, jag klagar inte på vp utan på fakturakostnad som är utanför offertenK krambriw skrev:
Klicka här för att svara