Hej!
Jag vill ha nischer där jag vill ställa levande ljus, värmeljus el. dyl. Är detta möjligt eller riskerar man att bränna tätskiktet under kakel och fog? Hur höga kan man tänka sig att nischerna behöver vara i sådant fall för att temperaturen ska ha hunnit minska tillräckligt?
Tacksam för snabba svar!