Om jag tittar i min ins bok så ska jag ha en retur på ca 38grader vid kurva 5,kollar jag min retur så är den knappt 30grader,pumpen kan då stanna en stund,i tron att han har gettt den värme han ska,har fått konstaterat att min pump bryter för tidigt på hög retur,det sker redan vid 43grader,kan kurv inst ha något med detta att göra,eller kan det vara ett annat problem???
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.