Hej, undrar om det är ett måste att att ha värme i badrummet nu under sommaren. Jag har golvvärme och vi tycker att det är för varmt! Vi har ett fönster samt ventilation på. Borde inte det räcka? Har hört att en värme källa är ett måste? med vänliga hälsningar