Hej, undrar om det är ett måste att att ha värme i badrummet nu under sommaren. Jag har golvvärme och vi tycker att det är för varmt! Vi har ett fönster samt ventilation på. Borde inte det räcka? Har hört att en värme källa är ett måste? med vänliga hälsningar
 
Nej, räcker med ventilation. De flesta slår av värmen på våren/sommaren
 
  • Gilla
etompau
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.