Hej
Jag har köpt 50m värmekabel till min "sommarvattenledning". Ledningen består av 32mm PEMslang och ligger ytligt de sista 50 metrarna fram till mitt hus. Hur får jag dit kabeln? Jag har gjort ett försök och fick då in ca 25m då anlitade jag VVS-man som gav upp efter 10m. Finns det några trix för detta? Eller måste man gräva upp ledningen
Lena P