Jag skall dra en värmekabel i en vattenslang som har diam 32mm. Vet att det finns rn 90° vinkel som är ca 1m från Y-kopplingen. Är det möjligt att passera vinkeln genom att bara skjuta on värmekabeln? Finns det något tips hur man enkelt installerar. Värmekabeln är 18m? Kabeln är av märket nvent Raychem.
Ingen 90 graders böj som Värmekabeln ska passera, den kommer att vibbrera i vinkeln och skavas sönder. Vart från och till ska den gå, en enkel skiss kan förklara.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.