Dra om elen, sätt en frostvakt. Det är lite mer jobb men det är absolut rätt väg att gå. Då får du också en termostat som reglerar effekten och slipper vara där och kolla att det inte blir för varmt.
Jo. Men fått till mig att det har räckt hittills. Boden har funnits i minst 80 år. Saken är den att innerväggen i boden är vägg i vägg med uppvärmd boendeyta. Vet inte hur tjock den väggen är men rimligen är det inte minusgrader på väggen åtminstone.Jonatan79 skrev:
Hade säljarna också flaskor mm där som ni har?1q1q1q1q skrev:
Säljaren intygade att en lampa av okänd modell som du nu inte kan hitta, räcker.
Säljaren hade troligen äppelmos och dyligt.
Du märker inte att den här utfästelsen är lite vag?
Jag skulle inte ens satsa mitt äppelmos på en sådan "garanti".
Installera en frostvakt eller förvara vätskor inomhus skulle vara mitt råd.
Säljaren hade troligen äppelmos och dyligt.
Du märker inte att den här utfästelsen är lite vag?
Jag skulle inte ens satsa mitt äppelmos på en sådan "garanti".
Installera en frostvakt eller förvara vätskor inomhus skulle vara mitt råd.
Jag kände personen väl men absolut.ARJU skrev:
Säljaren intygade att en lampa av okänd modell som du nu inte kan hitta, räcker.
Säljaren hade troligen äppelmos och dyligt.
Du märker inte att den här utfästelsen är lite vag?
Jag skulle inte ens satsa mitt äppelmos på en sådan "garanti".
Installera en frostvakt eller förvara vätskor inomhus skulle vara mitt råd.
Skulle också sätta en frostvakt, eller ett litet el-element med termostaten på låg temp.tommib skrev:
