Hej,
Jag håller på och ska tapetsera hemma också sitter denna termostat? Va?
På väggen jag undrar om man kan mäta på den om den används😬? Vi har inte bott här så länge och aldrig tänkt på den..
En gammal termostat på en vägg med justeringsratt och temperaturskala.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Avtagen termostat som exponerar anslutna elkablar och fästplattan på en vägg som förbereds för tapetsering.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Ser ut som det är 230 V där. Akta fingrarna! Reglerar väl värmen i rummet eller huset.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.