Hej!
Behöver använda PIR fallisolering på ett gjutet bjälklag (utbyggnad). PIR isoleringen ska fästas med varmasfalt. Någon som gjort detta och har några tips på hur man bäst går tillväga?
som jag förstått det så är det att värma upp asfaltblocket till ca 95 grader och hälla ut där isoleringsskivan ska vara. Sen placera isoleringsskivan på. Sen fortsätta skiva för skiva å se till att asfalt kryper upp i skarvarna.
Är lite fundersam på hur man på bästa sätt värmer upp ifall man inte har proffsverktyg. Kokplatta å kastrull och en stor nypa försiktigthet? Eller finns det bättre sätt?
Taket är runt 12m2