Du kan ju prova och se vad du tycker! Verkningsgraden på värmepumpen sjunker med högre temperatur och jag tror kompressorn stannar vid 60° sedan blir det 100% el-patron så elförbrukningen ökar markant de timmarna. Legionella ska inte hinna växa till nämnvärt på den korta tiden som är en del av ett dygn. Tror det bli kyligt i huset och kalla duschar på vinterhalvåret.