Y
Min nya tvättmaskin har väl lämnat kvar lite pulver ibland i form av hård klump...
Men nu de två senaste gångerna har det varit stora klumpar.

Kan pulvret ha drabbats av fukt.
Kan vattenfiltret ha blivit dåligt så vattnet är för hårt.
Kan jag bara ha hällt i förmycket (jag har tagit mer än tidigare).

Dessa gångerna har jag dessutom haft sköljmedel. bubblor överallt i facket och bakom.
Kan det ha påverkat pulveråtgången..
 
Jag har noterat att tvättmedlet klumpar sig oftare på vintern när inkommande vatten är mycket kallare.
Om min slutsats är rätt eller inte vet ja inte.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.