Moderator
· Stockholm
· 57 798 inlägg
Läcker ut fuktig luft från vinden, tror jag. Iofs. bättre att det kondenserar där än inne på vinden. Frågan är om du har något extra stor läckage av luft från bostadsrum mot vinden, ex. en otät vindslucka.
Brukar fönstret stå öppet för vädring om nätterna?
Medlem
· Etelä Pohjanmaa
· 2 467 inlägg
Är nog ganska säker på att dom öppnar fönstret för att vädra.
Bästa svaret
Klicka här för att svara


