Hej!
Jag har mögel på ett enda ställe på taket och det tycks vara kring denna anslutning. Tror att det är någon form av avluftningsventil i taket. Har frånluftsvärme i huset.
Har varit uppe på taket men jag ser inga tydliga läckage ner i taket runt detta ställe. Laddar upp bilder på utsidan och insida.
Varför bildas det mögel just här och vad kan jag göra åt det?
Tack på förhand.
Jag har mögel på ett enda ställe på taket och det tycks vara kring denna anslutning. Tror att det är någon form av avluftningsventil i taket. Har frånluftsvärme i huset.
Har varit uppe på taket men jag ser inga tydliga läckage ner i taket runt detta ställe. Laddar upp bilder på utsidan och insida.
Varför bildas det mögel just här och vad kan jag göra åt det?
Tack på förhand.
ser ut som om röret är oisolerat strax ovanför masonit och kondens bildasF fua011 skrev:Hej!
Jag har mögel på ett enda ställe på taket och det tycks vara kring denna anslutning. Tror att det är någon form av avluftningsventil i taket. Har frånluftsvärme i huset.
Har varit uppe på taket men jag ser inga tydliga läckage ner i taket runt detta ställe. Laddar upp bilder på utsidan och insida.
Varför bildas det mögel just här och vad kan jag göra åt det?
Tack på förhand.
Klicka här för att svara

