Varför har ni inte vaccinerat er?

• Antal röster
    807
BirgitS
  • Gilla
Catharina Åberg
  • Laddar…
Catharina Åberg Catharina Åberg skrev:
Varför ska man gå en stilla/plågsam död till mötes med ett sk vaccin som man blir sjukare av än covid?
Vilken plågsam död pratar du om?
Har vi haft skådespelare på IVA under 2020?
Vara labbråttor åt kapitalisterna i världen…fy f…n!
Förstöra sina organ/organsvikt av spikproteinerna. denna j…a fula metod för att minska befolkningsmängden ordentligt på jorden…
Jag kan tycka det var synd att Pfizer, med det dyraste vaccinet, blev bäst och inte något av de billigare.

genmanipulation…genterapi går bra att kalla injektionerna för oxå…
Vilket vaccin pratar du om här?
Men något vaccin är det inte…inte dött protein insprutat
Menar du avdödat/försvagat helvirusvaccin?
Det finns olika vaccin som fungerar på olika sätt mot sars-cov-2 viruset.
Vilken typ av vaccin föredrar du?

• Gilla
Nissens och 3 till
  • Laddar…
halper halper skrev:
Men vad innehåller injektionerna som marknadsförs som vaccin då?
grafenoxid :et har gjort att folk blivit magnetiska. Och detta giftet har bara en utgång…

Man kommer över en del doser som togs och testades. Detta förklarar varför en gaffel fastnade vid sticker tex…

jag vill inte vara den labbråttan som får injektion av detta giftet…alla råttorna dog under experimentet med dem…
lyckligt lottade är de som nu fått placebo i sin spruta…

Redigerat:
  • Haha
  • Wow
kashieda och 8 till
  • Laddar…
grafenoxid :et har gjort att folk blivit magnetiska.…
Nu förstår jag vem som är den kriminella hjärnan bakom alltihopa
Illustration av en superhjälte med vingar och lila mantel mot en röd bakgrund.

• Haha
RoAd
  • Laddar…
P Pin skrev:
Nu förstår jag vem som är den kriminella hjärnan bakom alltihopa
[bild]
detta är inget att skratta el göra narr av… det är allvarliga saker som sker i experimentet…
Jag tycker inte det är kul…det är livsfarligt manipulerande

• Haha
  • Wow
  • Gilla
kashieda och 3 till
  • Laddar…
grafenoxid :et har gjort att folk blivit magnetiska. Och detta giftet har bara en utgång…

med kommer över en del doser som togs och testades. Detta förklarar varför en gaffel fastnade vid sticker tex…

jag vill inte vara den labbråttan som får injektion av detta giftet…alla råttorna dog under experimentet med dem…
Person i blå arbetsklädsel och hjälm bredvid stor rörledning med texten "Lim, Olja, Skit" på ryggen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Nästan oöverskådliga biverkningar……….

Nissens
detta är inget att skratta el göra narr av… det är allvarliga saker som sker i experimentet…
Jag tycker inte det är kul…det är livsfarligt manipulerande
Det är väl snarare det du håller på med som är livsfarligt. Du kan få människor att bli sjuka och ev. få men för lång tid om de tror på dina ogrundade konspirationsteorier..

• Gilla
Guzzi och 8 till
  • Laddar…
BirgitS
grafenoxid :et har gjort att folk blivit magnetiska.
Vad kul, var fått man tag i grafenoxid?
Det finns ju inte i covidvaccin i alla fall för ingen vaccinerad verkar då bli magnetisk efteråt. Grafenoxid består kol, syre och väte vilka alla är vanliga beståndsdelar i kroppen.

• Gilla
Fairlane och 2 till
  • Laddar…
BirgitS
Det är ju inte de vanliga covidvaccinerna du skriver om för det är ju inget som folk dör av och inte delas det ut några placebodoser heller. Du verkar ha missat lite kunskap om vaccinerna.

• Gilla
Guzzi och 1 till
  • Laddar…
P
Bananskalare Bananskalare skrev:
Pedagogerna är inte skyldiga att ge barnen medicin. Att du inte vill förstå eller acceptera det är en annan sak.
Även om personalen är utbildade, så ingår det inte medicinhantering. Det är en annan utbildning. Och ett annat arbete
Men har du problem att läsa? Tror du på riktigt att jag ljuger om att dagisfröknarna (ja jag säger det) ger de barnen sin nödvändiga medicin?
Tror du att vår kontaktperson ljuger om det?

Rektorn och kontaktpersonen vi har håller verkligen inte med dig, och tur är väl det att de vill att han skall vara där alls. Och tur att du inte jobbar med barn.

De är på riktigt SKYLDIGA att ge honom sin medicin när han har problem, du behöver inte tro mig heller för det gör ingen skillnad i verkligheten.

Berätta annars hur det enligt dig är tänkt att han ska kunna ta sin medicin som en 2.5 åring när han inte får komma in i medicinskåpet själv och inte kan skriva sin journal på dagis?

Redigerat av moderator:
BirgitS BirgitS skrev:
Det är ju inte de vanliga covidvaccinerna du skriver om för det är ju inget som folk dör av och inte delas det ut några placebodoser heller. Du verkar ha missat lite kunskap om vaccinerna.
ha ha…i Sverige censureras allt, i Danmark går de ut öppet med det…

• Gilla
Autodidak1
  • Laddar…
Nissens Nissens skrev:
Det är väl snarare det du håller på med som är livsfarligt. Du kan få människor att bli sjuka och ev. få men för lång tid om de tror på dina ogrundade konspirationsteorier..
jag har lärt mig att inte lägga ner mer tid på de som inte vill läsa själva om material/forskning som inte är köpt av pzifers etc som de censurerar så fort det blir känt…
Jag tackar för mig det jag kunnat bidra med nu…

min du får överleva så kommer du tids nog att märka detta. Om inte annat så får du del av detta själv…ekonomiskt och då är du troll här och dessa lägger jag inte mkt för, offrar ingen tid på dem…

• Haha
Scout
  • Laddar…
Rkarlsson skrev:
Nej det är inte ovanligt. Läkaren gav oss 2 inhalatorer för att ena skulle ligga i medicinskåp på dagis. Och jag har aldrig någonsin nämnt antibiotika eller pencillin som tas under kort tid. Du får ju läsa bättre.

Det fattar du dock inte. Vi har medicin på dagis, där fröken ger honom när han behöver. Det finns fler mediciner i det skåpet som är till andra barn. Och det är LÄKARE som skrivit ut och personalen ger det.
Det är fullständigt orimligt att en medicin en människa skall ha dagligen eller vid behov bara ges av föräldrar.
Det ingår i frökens uppgift att ge mitt barn vad han behöver under sin vistelse hos de.

Du verkar med tro att det är medicin som antibiotika eller pencillin.

Hade de varit så stelbenta som ni är så hade vi fått säga upp oss för att vara hemma, men i med de får ge den medicin som behövs för att han inte ska hosta så slipper vi det.
Nej det ingår inte i en pedagogs uppgift att ge medicin till barn, sen att vissa gör det är upp till dom själva.
Men du kan inte tro att du kan ställa medicinska krav på pedagoger på skolor eller förskolor, sen är astma medicin och tex medicin för allergi en annan sak.

T twoody skrev:
Nej det ingår inte i en pedagogs uppgift att ge medicin till barn, sen att vissa gör det är upp till dom själva.
Men du kan inte tro att du kan ställa medicinska krav på pedagoger på skolor eller förskolor, sen är astma medicin och tex medicin för allergi en annan sak.
om det handlar om penicillin som barnet fått utskrivet 3 ggr om dagen så ska en dos tas på förskolan, inget snack om saken. Men jag har i så fall bett föräldern ringa när det är dags att ta dosen. Föräldern har fått skriva en ”medicinhanteringslapp” och instruerat oss hur vi ska göra. Men föräldern håller ordning på tiden, ringer och påminner…inte vår sak att ha det i huvudet oxå…det är lätt att glömma bort en sådan sak i allt annat.

R RoAd skrev:
Det är när jag ser sådana här inlägg som jag inser att vi kommer att fortsätta ha stora problem med corona under lång tid framöver. Stärker också min uppfattning att vissa människor bör begränsas i hur riskfyllt de kan bete sig.

I ditt fall är det väl tyvärr svårt eftersom det inte finns något enkelt sätt att identifiera dig som riskfaktor på samma sätt som ovaccinerade.

Får man fråga om du själv är eller tänker vaccinera dig?
Har fått två doser

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.