E Enquist #1 Medlem · 2 inlägg 2 maj 16:12 Enquist Medlem 2 inlägg 2 maj 16:12 #1 Jag undrar om jag skulle kunna koppla det fläktrör som nu sitter på höger sida rakt framifrån istället där det nu sitter något som liknar ett lock. Eller varför finns det en sån där liten bit rör med lock på där annars? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag undrar om jag skulle kunna koppla det fläktrör som nu sitter på höger sida rakt framifrån istället där det nu sitter något som liknar ett lock. Eller varför finns det en sån där liten bit rör med lock på där annars?
prototypen #2 Medlem · Västerbottens län · 18 024 inlägg 2 maj 16:31 prototypen Medlem Västerbottens län 18 024 inlägg 2 maj 16:31 #2 Renslucka. Byt plats på röret och rensluckan så du nog i hamn. Protte
E Enquist #3 Medlem · 2 inlägg 2 maj 19:45 Enquist Medlem 2 inlägg 2 maj 19:45 #3 prototypen skrev: Renslucka. Byt plats på röret och rensluckan så du nog i hamn. Protte Tack så mycket 👍
prototypen skrev: Renslucka. Byt plats på röret och rensluckan så du nog i hamn. Protte Tack så mycket 👍