13 742 läst ·
63 svar
14k läst
63 svar
Varför gör ni så värdelösa Blocketannonser?
Såld.Staffan2000 skrev:
Wow, en av mina drömbilar!Handyman 1 skrev:
Som bilnörd sedan sandlådeåldern så kommer jag ihåg när den där kom i mitten av sextiotalet, jag tyckte den var nåt så in i bomben snygg, och den har banne mig blivit ännu snyggare med åren!
Vill-ha faktorn på den där är skyhög!
Och OT då, det där är faktiskt också en halvkass annons där det är för få bilder, bilder säljer.
Just den där bilen säljer sig ändå, men generellt förvånas jag ofta över Blocket-annonser där bildkvaliten och vinklar är så usel att det får motsatt effekt.
Klicka här för att svara
