Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Här är en som kan se in i framtiden. Ja. Faktiskt finns det förvånansvärt många bilägare som besitter denna gåva. "-en klassiker som bara kommer att stiga i värde"! Då kan man fråga sig varför de säljer den guldklimpen?

[länk]

Detta är en riktig samlarbil som bara kommer stiga i värde!!

Staffan
Såld.

Handyman 1 skrev:
Lite OT men såg just denna pärla,inte hört talas om märket tidigare tror jag,grymt vacker kärra iaf :thinking:
[länk]
Wow, en av mina drömbilar!
Som bilnörd sedan sandlådeåldern så kommer jag ihåg när den där kom i mitten av sextiotalet, jag tyckte den var nåt så in i bomben snygg, och den har banne mig blivit ännu snyggare med åren!
Vill-ha faktorn på den där är skyhög!
Och OT då, det där är faktiskt också en halvkass annons där det är för få bilder, bilder säljer.
Just den där bilen säljer sig ändå, men generellt förvånas jag ofta över Blocket-annonser där bildkvaliten och vinklar är så usel att det får motsatt effekt.

• Gilla
Pin och 1 till
  • Laddar…
Griffeltavlan
Den här var ju komisk! Lådan är inte där längre...

• Vit hörnskrivbord utan låda i mitten, placerad i ett rum med trägolv.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Haha
Staffans2000 och 1 till
  • Laddar…
M maria01 skrev:
nåt som stör mig är när folk skriver lånad mail vi lever i 2020 vem lånar en mail
Något som stör mig ännu mer är när de använder en mejladress som varken är deras egen eller lånad av någon de känner utan någon annans. Min, till exempel.

• Haha
  • Wow
  • Gilla
breakman och 5 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.