Vi får se. Nu har han fyllt nästan helt upp, kanske han verkligen vill gjuta en platta ovanpå.

T Thomas_Blekinge skrev:
Vi får se. Nu har han fyllt nästan helt upp, kanske han verkligen vill gjuta en platta ovanpå.
Varför inte fråga grannen om du nu är så nyfiken istället för att sitta här och killgissa?

• Haha
Byggare Mats
  • Laddar…
harry73
T Thomas_Blekinge skrev:
Hur vet du var jag bor?
Menar du att jag här ska förklara hur man kan ta reda på var du bor? Är det intr bättre att ta det i pm?

Skumpe
B Brallan84 skrev:
Den kommentaren säger ju 1000 ggr mer om dig och dina åsikter.
Om du nu ser dig så oerhört överlägsen så går du över och frågar din granne. Att du nedvärderar och hånfullt kommenterar din grannes val, känns för mig väldigt lågt och oerhört udda.
Du väljer dina saker i livet, färg på bilen, jeans eller shorts, kaffe eller te. Låt din granne göra desamma utan att du ser ner på hen.
Alternativt är grannen ett svin och gör korkade saker. Vi har inte hela bilden.

• Gilla
kimtommy
  • Laddar…
T Thomas_Blekinge skrev:
kanske för att kunna gjuta in golvvärme. jag skulle inte lagt golvvärme i träbjälklag, även jag vet att det går.

I senaste numret av Gör Det Själv (nr. 6 -22) finns en artikel om hur man tar bort sin krypgrund för att få ett varmt golv.Det är kanske det han sysslar med när han bygger.

Tyvärr är ju gds tidningen inget man kan lita på till 100%. Lite mer som en nöjes bilaga..

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.