fyrkanten i mitten känns som förberedelse för en gång rakt över vinden då isoleringen brukar gå upp till den delen, så har vi på vårt hus iallafall. Kan ju varit så att tidigare låg taket under takstolen? och allt ovanför var vind? sedan har det öppnats upp
Såg den i en carport, men det kan ju vara så att takstolarna är samma som till själva huset och att de gjort alla takstolarna lika på fabrik. Tror på ditt svar angående förberedd gång på vinden.
Klicka här för att svara
