Är det inte typiskt! Så fort jag hittar något som jag tycker är "ååååh vad snyggt" så är det också åååh så dyrt! Den här fläkten från Bosch föll jag för men den kostar bortåt 11 000 enligt vitvarumäklarna.se. Den kanskeinnehåller något som motiverar priset men jag är inte så haj på tekniska data. Någon som har en idé om varför just den här svider så i plånboken?

DKE987T.jpg

http://www.vitvarumaklarna.se/prodview.asp?pid=3257
 
Tyvärr så är det inte ett speciellt högt pris för en fläkt :(. Visst finns det fläktar för ett par tusenlappar, men många märkesfläktar börjar på runt 10tkr och kan sen kosta hur mkt som helst, lätt uppemot 30-40tkr.

Så det är egentligen inget speciellt med den fläkten du hittat, det är bara så att fläktar är dyra.

Vi tittade på en fläkt som visade sig va höj och sänkbar (helt onödigt) den gick loss för 40tkr :-/
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.