Någon som har erfarenheter av att bygga med Varbergshus?
 
Hej, Vi håller på att bygga Varbergshus. Vet inte riktigt vad man ska säga men har varit mkt problem speciellt med rör i plattan. De har bilat på tre olika ställen i vår platta och det känns inte alls bra. >:(
 
Ok, det låter inte bra...Vilket hus bygger ni? Är det andra problem än med plattan?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.