T Tesa #1 Medlem · 175 inlägg 3 maj 2004 11:43 Tesa Medlem 175 inlägg 3 maj 2004 11:43 #1 Någon som har erfarenheter av att bygga med Varbergshus?
A Anpett #2 Medlem · 3 inlägg 14 maj 2004 11:31 Anpett Medlem 3 inlägg 14 maj 2004 11:31 #2 Hej, Vi håller på att bygga Varbergshus. Vet inte riktigt vad man ska säga men har varit mkt problem speciellt med rör i plattan. De har bilat på tre olika ställen i vår platta och det känns inte alls bra. >
Hej, Vi håller på att bygga Varbergshus. Vet inte riktigt vad man ska säga men har varit mkt problem speciellt med rör i plattan. De har bilat på tre olika ställen i vår platta och det känns inte alls bra. >
T Tesa #3 Medlem · 175 inlägg 17 maj 2004 12:33 Tesa Medlem 175 inlägg 17 maj 2004 12:33 #3 Ok, det låter inte bra...Vilket hus bygger ni? Är det andra problem än med plattan?