14 530 läst ·
18 svar
15k läst
18 svar
Vår ventilation - kall luft
**********************************************'Tiger79 skrev:Finns tips på enkel felsökning.
Annars finns det på www.ventex.se
Jag ska nog ringa dem nån dag och fråga varför min växlare isade igen.
I manualen står det att, om det är kallare än -6 ute ska tilluftsfläkten stana en gång i halvtimmen för att isa av växlaren. Detta styrs med en timer. Detta tror jag inte funkar för oss.
Okej! Ja, vi har varit lite dåliga med att se över systemet så det är verkligen på tiden!
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden