BirgitS
Vad som är snyggast är väldigt mycket en smaksak och vad som är modernt varierar över tid, men det är ju viktigt att det är praktiskt för annars så går man ju och retar sig på det i 20 år tills det är dags för nästa renovering. När det gäller praktiskt ska man inte glömma bort hur det fungerar att komma åt och städa överallt.

• Gilla
ptlf
  • Laddar…
Det blir så här nu bara finjustera måtten när jag sätter igång Blir det dumt ha fläkten inne i duschen, är enda ytterväggen för vid fönstret är det ut mot uterummet o det blir ju inte riktigt bra.... Borde väl vara bäst att det sugs ut direkt?

BirgitS
Ja, det låter inte bra att skicka ut varm och fuktig luft i ett uterum.

• Gilla
ptlf
  • Laddar…
Slänger in fråga till här, spottar i taket vita elr alu o är jag helt knäpp om jag försöker hitta spottar med gu10 sockel för lite orolig att en spott ger upp före alla andra med min tur o då hitta en likadan lär ju vara svårt...dessutom mattas ju led något iaf o har man då led gu 10 kan man ju byta. Tänker jag helt tokigt?

BirgitS
Vita eller aluminium beror på hur synliga du vill ha spottarna.

• Gilla
ptlf
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Vita eller aluminium beror på hur synliga du vill ha spottarna.
Ja det är ju sant... Man tittar ju inte så mycket upp i taket egentligen så det viktigaste är kanske hur dom lyser

• Gilla
BirgitS
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.