H Heyhop #1 Medlem · 4 inlägg 14 nov 2023 21:24 Heyhop Medlem 4 inlägg 14 nov 2023 21:24 #1 Hej, Jag vill installera en diskmaskin och undrar till vilket rör ska man koppla avloppsrslangen från diskmaskin. Känner mig lite osäker. Är det rör 1 eller 2? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder ådal:s inlägg har markerats som bästa svar. #diskmaskin #koppla
Hej, Jag vill installera en diskmaskin och undrar till vilket rör ska man koppla avloppsrslangen från diskmaskin. Känner mig lite osäker. Är det rör 1 eller 2?
Störstmjölken #2 Husägare · 205 inlägg 14 nov 2023 21:27 Störstmjölken Husägare 205 inlägg 14 nov 2023 21:27 #2 Före vattenlåset skulle jag rekommendera
Bästa svaret ådal #3 Renoverare · Göteborg · 883 inlägg 14 nov 2023 21:33 ådal Renoverare Göteborg 883 inlägg 14 nov 2023 21:33 #3 1an sågar du upp. Sen sätter du fast maskinens gummiände med en slangklämma så håller det tätt 👍
H Heyhop #4 Medlem · 4 inlägg 14 nov 2023 22:00 Heyhop Medlem 4 inlägg 14 nov 2023 22:00 #4 Störstmjölken skrev: Före vattenlåset skulle jag rekommendera Tack ska du ha
H Heyhop #5 Medlem · 4 inlägg 14 nov 2023 22:00 Heyhop Medlem 4 inlägg 14 nov 2023 22:00 #5 ådal skrev: 1an sågar du upp. Sen sätter du fast maskinens gummiände med en slangklämma så håller det tätt 👍 Tack ska du ha!
ådal skrev: 1an sågar du upp. Sen sätter du fast maskinens gummiände med en slangklämma så håller det tätt 👍 Tack ska du ha!