Vi överväger att inhandla själva spottarna själva eftersom husföretaget gör ett ganska kraftigt påslag. Men... var gör man det? Inser att många kommer att svara 'var som helst!' men hur är det med kvalitet? Är de som finns på ex k-rauta bra?

Vi vill spara pengar, visst, men vi vill inte snåla på kvalitet.

Kan ingenting om detta... Hjälp! ???

www.elbutik.nu har proffsiga grejer till Bauhauspriser.

mvh
David

Kolla om ditt företag har ngn rabatt på ngt grossist företag, jag ger 40kr +moms för 20watts Hide-a-lite spottar, trafon tjänar jag bara en 10a på dock..

Jag har monterat in spotter från k-rauta jag tycker att dom var mycket prisvärda.
det var 50w 230V dom blir helt infällda i taket & går att rikta.

Var på Bauhaus igår och köpte 6st 230V 50W spottar i borstat stål för 600:-. Detta var iof på annons, men verkar vara helt ok kvalle! Tillverkade av Nordlux och hade IP44. Skall användas till fasadbelysning.

Ska man ha lite "kvalitetsnamn" så kolla på www.storel.se dock har dom inte lika billiga saker som Bauhaus, K-rauta osv.

finns faktiskt jättesnygga spots på biltema, billiga !! hört folk som satt in dem, och det har inte varit någon sämre kvalitet, bara för att de är från biltema...har inte fått några problem med dem heller !!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.