32 799 läst ·
10 svar
33k läst
10 svar
Var köpa trinett?
Dum fråga kanske, men var kan man köpa en så kallad "trinett", ett sådant där minikök som man brukar se i tex. lunchrummet på jobbet? Jag funderar att skaffa en sådan till ett framtida fritidshus, och undrar om det finns någon standardstorlek. Dom brukar se nästan likadana ut, med en liten kyl och bänkskåp där nere och två kokplatter och diskbänk där uppe. Kanske 1-1,20m bred, men jag vill veta mer exakt. Troligtvis finns det inte många tillverkare då de jag sett har varit väldigt lika, men enda gången jag sett tillverkare var det "bauknecht" och dom har inget sådant på sin hemsida
Sett den här??Frodda skrev:
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90037551
De är lite dyra kan man tycka, men jag har för mig att vi inte hittade ngt billigare när vi letade efter ett nytt sådant här till en affärslokal.
Blocket.se är verkligen inget dumt ställe för inköp av dylika prylar. Har själv letat rätt mycket på marknaden efter just trinettkök och det var ju inte direkt lätt att hitta något prisvärt nytt. Men många som säljs begagnade är knappt använda, har stått i nåt fikarum nånstans där man på sin höjd har hällt upp kaffevatten.
/Elin
/Elin
Medlem
· Västmanlandslän
· 30 inlägg
Tja!
Såg en nystartad köksfirma på bomässan i Västerås som hade en enhet som dom kallade för lilla köket! fanns i 180cm och i 135cm
Färdig monterad och klar i 3 delar, Moteringstid max 1 timme.
Företaget hette provideria men köksnamnet var gröna kök. Nått med miljö. Jobbade mycket med att göra luckrenoveringar oxå. verkade vara rätt billiga tror jag. har inge vidare koll på priser med köndes så
Men som sagt. Dom hade ett litet kök så kolla med dom!
Mvh Danny
Såg en nystartad köksfirma på bomässan i Västerås som hade en enhet som dom kallade för lilla köket! fanns i 180cm och i 135cm
Färdig monterad och klar i 3 delar, Moteringstid max 1 timme.
Företaget hette provideria men köksnamnet var gröna kök. Nått med miljö. Jobbade mycket med att göra luckrenoveringar oxå. verkade vara rätt billiga tror jag. har inge vidare koll på priser med köndes så
Men som sagt. Dom hade ett litet kök så kolla med dom!
Mvh Danny
Klicka här för att svara