9 031 läst ·
11 svar
9k läst
11 svar
Var köpa styrskenor till Festool sänksåg billigast?
Så är man snart sänksåg-ägare och riskerar väl att fastna i Festool träsket
Men det ingår inga skenor så det måste jag köpa.
Någon som vet vart man kan handla dessa så blilligt som möjligt?
Har hittat en svensk nätbutik som säljer 1400mm skena för under 1000lappen.
Tips någon?
Men det ingår inga skenor så det måste jag köpa.
Någon som vet vart man kan handla dessa så blilligt som möjligt?
Har hittat en svensk nätbutik som säljer 1400mm skena för under 1000lappen.
Tips någon?
Importera skenor är nog ingen ide med tanke på vad frakten går på. Dessutom har Festool prisjusterat så att det inte är lika lönsamt att köpa utomlands som förut. Så billigast blir nog blocket/tradera om du vill ha Festool, annars kan du ha Makitas skenor också, dock passar inte vissa av Festools tillbehör på dem, bl.a. parallellanslaget.
Rekommenderar dig 800, 1400 och 3000 så klarar nästan du allt utan att behöva skarva eller göra kompromiss på något sätt.
Rekommenderar dig 800, 1400 och 3000 så klarar nästan du allt utan att behöva skarva eller göra kompromiss på något sätt.
Håller med och har haft Makita sänksåg med 1,4 m och 3 m makita skena. Bytte till en Festool ts55 utan skenor. Nu har jag bytt till Bosch gkt 55 sänksåg o har en Bosch 1,6 m skena plus min gamla 3 meters Makita o även till denna funkar det fintMasses skrev:
Jag snubblade över denna på Allegro.pl : http://allegro.pl/festool-szyna-prowadzaca-fs-3000-2-491501-i3743401786.html
999zl dvs ca 1998sek
Allegro är polens största köp och sälj sajt problem med polskan borde ju kunna hjälpas med Googletranslate eller liknande
999zl dvs ca 1998sek
Allegro är polens största köp och sälj sajt problem med polskan borde ju kunna hjälpas med Googletranslate eller liknande
Klicka här för att svara