Moderator
· Stockholm
· 57 810 inlägg
Vilket skruvarna, eller spammamdet?
Om det är skruvarna som är sjukt dyra så förklarar det kanske varför de måste hitta på låtsaskunder.
Om det är skruvarna som är sjukt dyra så förklarar det kanske varför de måste hitta på låtsaskunder.
Dock är ju väskan (ironiskt nog) 100 kr billigare på Bauhaus... och även de skruvar jag köpt är billigare på Bauhaus än priserna på verktygslådan.se...Lolle skrev:
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Ha, ha, ja, där ser man... men nu fick ju Bauhaus lite reklam istället... (Det borde finnas en varning för en "gammal" tråd som gör en uppmärksam på att den inte är aktuell kan man tycka...)oceanis skrev:
Moderator
· Stockholm
· 57 810 inlägg
Sorry, det var ju reklamlyftet som gjorde tråden aktiv igen. Normalt så brukar vi ju radera reklaminlägg.
Men det börjar bli så irriterande med reklamfirmor som mot betalning spammar forum.
Så jag ville statuera exempel och ordna lite badwill till skojarfirman.
Men det börjar bli så irriterande med reklamfirmor som mot betalning spammar forum.
Så jag ville statuera exempel och ordna lite badwill till skojarfirman.
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Det är MYCKET bättre!hempularen skrev:
Skitföretag som håller på med sådant ska inte komma undan. Folk måste få se vad det är för skojare!
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
