Är det någon som har tips på någon bra (nät)butik som har ordentligt skruvsortiment?

Jag brukar handla skruv på Bauhuas, men det känns lite löjligt att åka iväg på en tvåtimmarstur (tur och retur) för att köpa en låda skruv. Dessutom så känns inte deras sortiment lika bra som det kan vara, jag saknar väldigt ofta både korta skruv och långa smala skruvar.

Bor du i Stockholm så finns det Sifvert Skruv. http://www.sifvert-skruv.se/sv/
Väldigt bra att ha o göra med. De har iof ingen nätbutik men en irl-butik vid Lindhagensplan.

• Gilla
Hasols_1789
  • Laddar…
  • Gilla
Stefan N
  • Laddar…
Jag brukar gå till Clas ohlson om jag behöver udda skruvar.
De har ganska stort sortiment.

Biltema är min skruv leverantör, de har ett bra sortiment och bra priser.
Brukar köpa på mig lite olika storlekar varje gång jag är dit, så sortimentet börjar bli komplett :thumbup:

//Jante

HandySmurf skrev:
Bor du i Stockholm så finns det Sifvert Skruv. [länk]
Väldigt bra att ha o göra med. De har iof ingen nätbutik men en irl-butik vid Lindhagensplan.
Jag har inte alls någon bra erfarenhet av Sifvert. Dyra, sura och säljer bara hel förpackning vid ovanligare skruv. Jag köper de skruvar jag behöver för mekaniska projekt från en tysk webshop som har "allt" och rimliga minsta-antal.

ZipLock vad heter den tyska firman då?

Swedol och Hornbach har skruv i lösvikt så man kan köpa en av varje sort om man vill.

Den dystra sanningen är att skruv ( jag syftar nu på maskinskruv ) i lite mera udda dimensioner, det finns inte att köpa i Sverige !!!!! Definitivt inte i butik, och knappast via nätet heller.
Gå till tyska e-bay, där finns fortfarande välsorterade säljare.
Själv har jag köpt något så udda och underligt som fingängade M12 muttrar via denna firma:

http://myworld.ebay.com/derschraubenspezialist/&_trksid=p3984.m1439.l2754

Förutom stort sortiment, så var det bra pris och snabb leverans. Kommunikation på engelska fungerade bra.

Biltema!

M
OBS!! Detta är ett inlägg skrivet av företaget "Företagsmarknadsföring"
De säljer tjänsten att spamma forum med reklam!

/moderator

www.skruvexperten.se har aldrig svikit. Riktigt bra svensk skruv till humana priser. Har alla möjliga skruvsorter, kulörer, mått m.m. Rekommenderas.

Redigerat av moderator:
Då ska man aldrig handla från skruvexperten då.

Att folk aldrig lär sig...

Som sagt Firma skruvexperten har alltså tydligen betalat för att spamma byggahus!

Saknar man nöjda kunder, så får man uppfinna några...

Redigerat:
  • Gilla
Marlen Eskilsson och 1 till
  • Laddar…
Kollade in sidan nu.
Sjukt dyra!!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.